ANITY

Légy különleges, légy más, légy kihívó, polgárpukkasztó és egyedi! Éppen erről szól ez az egész, amit képviselek, az ANITY.

Az egyszarvú, szárnyas paripa sokak totemállata.

Nekem a gyönyörű formája miatt tetszik és azért, mert nincs párja széles e világon. Én mégis mintegy tükörképben jelenítettem meg 2 unikornist így lett végleg és totálisan disszonáns az összhatás – egyetlen, de mégsem. Oly sokat szajkóztam már, hogy minden attól jó, ha különleges valamilyen formában, és tessék, a divat az átlagos felé halad, ám mindez okkal történik.

Manapság már nem kell – az egyébként is kényelmetlen és lábgyilkos – tűsarkút felvennünk, ha divatosan akarunk felöltözni, mert az már sokszor NEM módi vagy egyszerűen túl sok (én azért néha megpróbálkozom még vele, ugyanis nem nőttem sajnos túl magasra). Sokkal menőbb egy New Balance vagy egy Converse, Air Max, stb. bármilyen csinos ruhával, zakóval kombinálva. Az edzőcipős divat már régen elkezdett begyűrűzni mindennapi életünkbe – egyébként ez a trend Európába is meglehetősen gyorsan eljutott – ám nagy publicitást csak az után élvezhet, hogy a nagy divatházak is beépítették kollekciókba. Tervszerűen és tökéletesen működik is a formula, láthattuk már a Chanel Couture divatbemutatóján, ahogyan Chanel kosztümös és habos-babos, tüllös, tollas nagyestélyibe öltözött lányok edzőcipőben lejtenek végig a kifutón. A később megrendezett Chanel Ready to wear show-n nagyrészt szintén edzőcipőben vonultak végig a modellek . Ez utóbbi díszletéről esett a legtöbb szó akkoriban a divat világában, ugyanis Karl Lagerfeld – a Chanel vezető tervezője – egy hipermarket belsőt álmodott meg a show díszletének, minden egyes terméket Chanel emblémával ellátva természetesen.

Értjük a gag-et, értjük, hogy a kevesebb több és hogy még ilyen „átlagos” körülmények között is meg kell látnunk a Chanel ruhák vakító különlegességét, de kérdem én, ha már a Chanel egy „hipermarketben” mutat be, akkor hova vezet a világ?

A válasz az lehet, hogy pont afelé terelgetnek minket a márkák, hogy ne azáltal legyünk egyediek és mások, amit viselünk, hanem azáltal, ahogyan azt a valamit viseljük. Lehet rajtad egy márkátlan/turkálós/no name ruha, ha ragyogsz benne, ha tudod viselni és át tudod adni a ruhának a saját stílusodat. Ugyanez fordítva is igaz. Lehet rajtad Chanel nagyestélyi edzőcipővel, ha tudod hordani rád fog olvadni a szett és eggyé váltok. A személyiséged kiteljesedése számít a ruhán keresztül. A ruha/cipő egy eszköz. Fontos eszköz, de a lényeg Te vagy, a lényed, hogy mivé tudsz válni benne. Keira Knightley színésznő a Chanel Ready to wear showra a korábbi Chanel Couture show-n bemutatott egyik csodás szettben érkezett és ragyogott benne, mintha neki tervezték volna. A bemutatón ugyanezt a ruhát viselő modellnek is tökéletesen állt, bohókásan elegáns volt benne, de Keira beletette a nőt, hozzáadta a személyiségét és így váltak egésszé, Ő és a ruha (és nem a tűsarkú miatt működött olyan nőiesen).

UNIKORNIS by ANITY

UNIKORNIS by ANITY

UNIKORNIS by ANITY

UNIKORNIS by ANITY

 

UNIKORNIS by ANITY

UNIKORNIS by ANITY

UNIKORNIS by ANITY

UNIKORNIS by ANITY

UNIKORNIS by ANITY

UNIKORNIS by ANITY

UNIKORNIS by ANITY

UNIKORNIS by ANITY

UNIKORNIS by ANITY

UNIKORNIS by ANITY

Képek: PeterLendvaiPhotography

 

 

SWEATSHIRT – ANITY
PEEK-A-BOO JEANS – “DIY” MANGO
STILETTOS – ZARA
MAKEUP, NAILS – MAC by ME